maandag 25 juni 2007

Nog zeventien nachtjes slapen...

Deze dagen houd ik mijn vingers gekruisd en mijn hart vast. Ik doe schietgebedjes. Ik straal de waterleidingen in het Forumgebouw in, in de hoop dat ze het dit maal niet zullen begeven. De datum waarop we kunnen verhuizen naar het Forumgebouw nadert nu toch echt. Op 12 juli gaat het gebeuren. Het heeft toch iets schoolreisje-achtigs.

Even een citaat uit de nieuwsbrief: "Donderdag 12 juli komt Convoi onze spullen verhuizen, de PC’s afkoppelen en weer aansluiten. Dat betekent dat iedereen vóór donderdag 12 juli alles ingepakt en gestickerd moet hebben. "Met uitzondering van de verhuiscoördinatoren op de diverse locaties, mag niemand die dag op zijn/haar werkplek aanwezig zijn. Iedereen, die niet betrokken is bij de verhuizing, mag die dag naar eigen inzicht invullen." Dat laatste is voor mij gemakkelijk, want ik ben dan op vakantie. Het enige dat mij niet bevalt is dat vrijdag de 13e onze eerste werkdag is.

Collega's die op vakantie zijn moeten tijdig in gepakt zijn. Dit houdt in dat er zijn collega's die reeds verhuisklaar zijn. Andere collega's hebben nog wat meer tijd nodig. .

En ikzelf? Ik ga pas over twee weken op vakantie, maar de voorpret belet mij niet om alvast te beginnen met stickeren.